JOSSUN SARJAKUVA-PÄIVÄKIRJA

keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Ensinnäkin: Olin saada SYDÄRIN, kun näin että 7.7.2013 tätä blogia oli käyty katsomassa peräti 28 kertaa! Ja tänään, eli 10.7.2013 27 kertaa! Te olette ihania, lukijat! Rakastan teitä!

Ja sitten asiaan, eli ysilukuun ja extratarinaan. Kyllä, ne ovat molemmat valmiita. Olen maailman onnellisin sarjakuvapiirtäjä! Viiitsivitsi, olen PANIIKISSA! Naomi eli Wings Of Truth on lopussa, ja pelkään, etä urani(harrastelijan ura siis) päättyy tähän, koska en enää uskalla piirtää! Tiedän, se kuulostaa älyttömältä. Mutta miettikää nyt, yli puoli vuotta uupumusta, piirtämistä(mikä olikin kaikkein ihanin osa <3 ), sitä pelkoa, jonka lukijat tuottavat, toivomista että jaksaa loppuun asti, ja se PELKO siitä, ettei enää tämän jälkeen saa ideaasarjakuvaan. Se on tietysti hullun kuuloista, mutta en kestäisi jos en saisi enää piirretyksi, vaikak se on kiinni nimenomaan minusta. Mutta lisää loppupuheesta, päästän teidät nyt lukemaan.
:)













                        Ja tänään vielä seurassamme...




Nyt ihan oikeasti loppu :D

PIIRTÄJÄN LOPPUPUHE:

(niisk) Voi ei...nyt se hetki sitten tuli. on aika pitää loppupuhe ja sitten te rakkaat lukijat unohdatte koko sarjakuvan ja minut rassukan...No anti olla! :D Tämä on loppupuhe, jossa pitäisi muistella hyviä hetkiä ja toivottaa hyvää jatkoa eikä mikään masennuskirjan esipuhe! No niin, ihan oikeasti nyt on aika saattaa päätökseen minun ensimmäinen kunnon sarjakuvani, Wings Of truth, joka tunnetaan paremmin nimellä Naomi. Niin...Vietin todella paljon iloisia hetkiä tämän sarjakuvani parissa, ja olen todella iloinen, että aloitin tämän sarjakuvan. Seuraavista syistä ainakin:
 1. Tämä sarjakuva todella auttoi minua kehittymään piirtäjänä, katso nyt vaikka ensimmäistä lukua, 11-sivuista, huonosti piirettyä  ensimmäistä lukua, ja vertaa sitä myähempiin lukuihin. Suuri ero! 
2.   Tämä sarjakuvaon lähentänyt minua ja ystäviäni. Esimerkiksi paras ystäväni, suunnittelin osan tarinan juonesta hänen kanssaan, kertonut hänelle juonipaljastuksia ennen tarinan piirtämistä, nauranut nolona tarinan imelyyttä, kuollut melkein häpeään...on ollut ihanaa <3 Ja muille ystäville kertominenkin on lähentänyt pikkiriikkisen, kun minun oli luotettava, että kaverini eivät kertoisi kellekään. Niin ei käynytkään. Kiitos, kaverit! <3
Siinä oli ne syyt :> Olen teille lukijoillekin tositositosi kiitollinen, vaikken oikeastaan uskokaan, että täällä on paljoa porukkaa, jotka vakituisesti täällä ovat käyneet. Mutta jos on, niin haluan sanoa vain yhden asian niille: RAKASTAN TEITÄ!!! <3 Ne, jotka täällä käyvät katsomassa huonosti piirrettyä sarjakuvaani, ovat oikeasti varmasti yhtä maailman jaloimmista ihmisistä. Nyt minua alkaa ihan itkettää...olen nini kamalan onnellinen, että olen saanut tämän kokonaisen sarjakuvan aikaiseksi...aiemmin oli yli viisi sarjakuvaa, joita aloin piirtää, mutta juonta ei ollut suunniteltu etukäteen, piirustusjälki surekinta ikinä tekemääni, ja...no, samoista lähtökohdista lähti Naomisarjis myös. Piirsin vain, enkä ajatellut yhtään seurauksia, mutta yksi asia oli toisin kuin aiemmin. Minä todella ajattelin tosissani, että tämä sarjakuva ei jäisi kesken, ja aina kun olin ollut kauan piirtämättä, minua vaivasi niin kova syyllisyys, että päätin jatkaa, kuinkas kävikään! Piirsin yhdeksän lukua ja yhden extratarinan, kulutin noin 95 paperia, ja nyt kirjoitan tekstiä, jota kukaan ei jaksa lukea :D Mikä tarkoittaa, että nyt on aika lopettaa tämä loppupuhe. Toivon sydämeni pohjasta, että tallettaisitte edes pienen muiston Naomista ja hänen kumppaneistaan sydämiinne, ja joskus vielä muistaisitte minua, ja kävisitte tällä blogisivulla. Jos joskus aloitan uuden sarjakuvan, lupaan tehdä siitä lukemisen arvoisen.kiitos kun luit Naomin, ja että luit tämän lopputekstin, KIITOS, ETTÄ OLIT YKSI NAOMISARJIKSEN LUKIJOISTA!

Jossu, Wings of Truthin käsikirjoittaja ja piirtäjä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti