JOSSUN SARJAKUVA-PÄIVÄKIRJA

torstai 15. elokuuta 2013

Vähän tulevaisuutta...

Okei, tässä vähän tulevaisuuden päänejä ;D Elikkäs tuota, aloitin koulun tällä viikolla, ja olen aika väsynyt, muta ajattelin, että jos sitä sarjakuvaa alkaisi väsäämään ;D aattelin vähän, että jos laittaisin tänne luvun yksi, ja sitten sen jälkeen kysyisin teiltä, että haluatteko että sitä jatketaan :D en kumminkaan kysy vielä :D kuten näkeä voi, sarjiskyselyyn on tullut vain yksi vastaus, mutta toivoisin lisää :( toisaalta, ei haittaa vaikkei tulisikaan, jos kerran aloitan uuden :D muttamutta, tosiaan, jos aloitan uuden niin aloitan, tosin jos aloitan, olen pulassa :D sillä aion, kuten ne, jotka ovat lukeeneet kaikki tekstit, tietävät, tehdä seuraavan sarjakuvan kunnolla, ja se tarkoittaa paitsi hyvää piirtämistä, myös tekstien vahvistamista(pitäsi olla itsestäänselvää :D ), ainakin siitä syystä, että kaverini valittivat, että teksteistä ei saa selvää, koska ne on lyykkärillä tehdyt :D no, kumminkin, olen pulassa papereiden kanssa, koska kuten muistatte naomin loppupuheesta, lyykkäri näkyy läpi skannatessa, joten miten kävisi tussin? mietin tätä, kunnes äitini sanoi että pitäisi sitten piirtää vain yhdelle puolelle paperia, ja miten sitten kävisi? no tietysti paperipula! kuten olen sanout, käytin naomin tekemiseen 95  paperia, ja ne olivat melkein kaikki KAKSIPUOLISIA!!! O.o Joten sitten yritän selvitellä tätä asiaa, ja kun alopitan, kerron teille, blogini lukijoille :D jos teitä nyt on edes :D toivon ainakin että on :D no, joka tapauksessa, ennen kuin alan laittaa lukuja tänne, jos päätän tehdä sarjiksen loppuun, niin kuin kyllä luulenkin etä teen :D(olen ihminen, joka ei halua jättää kesken asioita joita on aloittanut tekemään :D), ja jos päätän, niin sitten teen monta lukua ennen kuin laitan ensimmäistäkään :D ja itten teen deadlinen, vaikka että kahden tai kolmen viikon välein laitan tänne uuden luvun :D siten ei ala velvollisuudentunto painaa, kun en ajattele, että "voi ei, menetän lukijoita, kun en ole laittanut lukua aikoihin blogiin!" , mutta troisaalta, jos minulla on valmiina lukuja valmiina, niin siten en jaksa piirtää :D olen monimutkainen persoona :D no, selvitän tämän asian kyllä, ei huolta! JA PS. VASTAILKAA KYSELYIHIN! NIITÄ TULEE VIELÄ LISÄÄ JA NE AUTTAVAT MINUA TIETÄMÄÄN MITÄ LUKIJAT AJATTELEVAT, JOTEN KILTIT, VASTATKAA! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti