JOSSUN SARJAKUVA-PÄIVÄKIRJA

perjantai 7. maaliskuuta 2014

Damdadaaam!

Ihme on tapahtunut :D Minä aloin taas...PIIRTÄÄÄÄ~! XD Tosin nyt kun blogiani tarkastelen, olen tässä havainnut, että kyselyihin on nyt tullut myös ensimmäiset negatiiviset vastaukset :) Ja miksi hymynaama? :D No, koska tiedän ainakin, että sekin ihminen on tullut tänne asti kertomaan mielipiteensä, ja tiedän että minulla ei työ lopu kesken :D Aion kyllä kehittyä vastakin. Mutta täytyy myöntää, että yhteen asiaan minäkään en voi vielä vaikuttaa: Ai no Mamoru Emikon juoneen. Se ei ole parhaasta päästä, sen minä kyllä tiedän, mutta en voi alkaa suunnittelemaan koko sarjaa uusiksi kuin salama kirkkaalta taivaalta yhden kommentin(äänen) takia. Niinpä vain jatkna ja toivon, että joku päivä kaikki hyväksyvät sen huonouden tai huomaavat sen parantuneen :) No mutta, siis olen tehnyt jo peräti kolme sivua etenepäin XD Jatkan kyllä. Ja minulla on hyvä syy siihen: Minä kuuntelen piirtämisen ohessa äänikirjaa! XD Ihmeellistä mutta totta. Ja siitä utlikin mieleeni, minun pitää mennä jatkamaan! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti