JOSSUN SARJAKUVA-PÄIVÄKIRJA

sunnuntai 14. joulukuuta 2014

2 vuotta

Hupsis XD Minä hupsuhan unohdin ihan kokonaan, että tämä sivu täytti viime viikolla 2 vuotta! (joista kaksi kolmasosaa olen piirtänyt Emikoa, joka on yhä vasta puolimatkassa...^^' Mutta neljännen luvun ruutujako on valmis!) Eli onnea vain meikäläiselle, kun olen jaksanut tällä saralla näinkin kauan! :3 Voisi kai sitä jatkaa hommia... Mutta toisaalta minulla on muuta tekemistä. Ne, jotka tietävät että minulla on toinenkin blogi, on tietoinen siitä että toinen intohimoni taiteissa on kirjoittaminen, ja tällä hetkellä koitankin rustata julkaiseminkuntoista romaania. Sivuja on tällä hetkellä 114, fontilla 10 ja puoli, joten haluaisin kiirehtiä sen valmiiksi saattamisessa ^^ Yritän silti muistaa myös tämän paikan - ja teidät, useimmiten satunnaiset lukijat, jotka tänne eksytte ja unohdatte aina uudestaan! (tällaisina hetkinä sitä iskee kalloon että blogilla on seuraajia vain 2...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti